Havas Market i Persooa razem w obszarze e-commerce

Agencja Havas Media Group nawiązała strategiczną współpracę w obszarze e-commerce i technologii z firmą Persooa, poszerzając ofertę Havas Market, jednostki odpowiedzialnej za kompleksowe działania e-commerce i marketplace dla klientów agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Market i Persooa razem w obszarze e-commerce

W październiku rozpoczęła się współpraca Havas Market (jednostka Havas Media Group) i marki Persooa, specjalizującej się w transformacji i efektywnym połączeniu marketingu z procesem sprzedażowym i wspierającej firmy w wykorzystaniu pełni potencjału ich stron internetowych, sklepów oraz aplikacji mobilnych.

W ofercie znajduje się pakiet rozwiązań z dziedziny automatyzacji marketingu i personalizacji e-commerce gwarantując przy tym ROI w 90 dni. Persooa ma doświadczenie w projektach Marketing Automation i Segmentacji Danych.

– Inwestycja w zaawansowane rozwiązania marketingowe i technologiczne oparte na wykorzystaniu danych w czasie rzeczywistym, skalując tym samym biznes marek i e-commerce, to kluczowe kierunki rozwoju oferty Havas Market. Współpraca z Persooa to kolejny krok poszerzenia naszej oferty, dostarczając tym samym kompleksowe usługi Digital 360. Wzmacnianie ekspertyzy Digital Marketingu jest istotnym elementem naszej nowej strategii w obszarze transformacji cyfrowej pod nazwą Havas One Digital – mówi Beata Magdziarz, chief digital officer, Havas Media Group.

Gwarancja zwrotu z inwestycji w 90 dni

Oferta Havas Market i Persooa obejmuje pełen lejek sprzedażowy od działań akwizycyjnych, przez automatyzację marketingu, efektywny kontent i obsługę kanałów sprzedaży, gwarantując przy tym ROI (return of investment) w 90 dni.

W wyniku wspólnej strategii Havas Market i Persooa utworzonych zostało 5 dedykowanych pakietów dla e-commerce, uwzględniających charakterystykę różnych biznesów: Marketing Automation 2.0., Retail Media, E-commerce Boost, Digital Targeting Up  i Content Commerce.– Poszerzanie oferty Havas Market o partnerstwa technologiczne to element strategii, mającej na celu dalszy rozwój biznesu naszych klientów. Zaawansowana personalizacja i odpowiednie zarządzanie danymi, a przy tym zwinne wdrażanie projektów, to cecha wyróżniająca naszą ofertę. Kompleksowa oferta Digital dla e-commerce to również szereg badań i rekomendacji oraz zaawansowana analityka i narzędzia własne, wykorzystywane w ponad 100 business case w różnych kategoriach – mówi Tomasz Kwiatkowski, head of E-commerce operations, Havas Market Poland. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta