Havas Media przejmuje od Starcomu budżet mediowy Deichmanna

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu mediowym sieci sklepów obuwniczych Deichmann i od stycznia tego roku będzie kompleksowo obsługiwać na polskim rynku kampanie mediowe dla tej międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media przejmuje od Starcomu budżet mediowy Deichmanna

W wyniku rozstrzygnięcia międzynarodowego przetargu marki Deichmann Havas Media będzie pracować dla klienta w zakresie planowania, optymalizacji i zakupu mediów na rynku polskim. Działania rozpoczynają się w styczniu br. i będą kompleksowo obejmować kanały komunikacji marketingowej online i offline. 

Deichmann to europejski lider w swojej kategorii, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę. Unikatowa strategia, wykorzystanie procesu Mx (Media Experience), szerokiej znajomości insightów konsumenckich płynących z naszego flagowego badania Meaningful Brands, a w szczególności rekomendacji zespołu Havas PLAY związanej z komunikacją do Gen Z – co podkreślił klient – zdecydowały o wyborze naszej agencji do budowania wizerunku marki wśród polskich konsumentów  – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają również, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Deichmanna w Polsce zajmował się Starcom (Publicis Groupe).Twarzą marki w ostatnich kampaniach była piosenkarka Sylwia Grzeszczak. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu