Havas Media Group Conference po raz ósmy

W czwartek 20 listopada br. w Warszawie odbędzie się VIII edycja Havas Media Group Conference, poświęcona zagadnieniu "organic marketing".

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas konferencji temat "organicznej" komunikacji, w której dopasowanie jej treści i nośników do odbiorcy decyduje o jego zaangażowaniu i przekazaniu komunikatu dalej, zgłębi dziewięciu prelegentów z USA, Francji, Wielkiej Brytanii i Polski.

Ponadto przedstawione zostaną wyniki pierwszej fali badania "Meaningful Brands" w Polsce. Dotychczasowe światowe wyniki wskazują, że 75% marek na świecie i 95% w Europie mogłoby zniknąć z rynku i większość konsumentów nie zmartwiłaby się z tego powodu. Uczestnicy wydarzenia będą mogli dowiedzieć się dlaczego Polacy nie chcą żyć bez czekolady Wedla, kremu Nivea i tanich zakupów, oraz jakie czynniki wpływają na lojalność wobec marek w naszym kraju.

VIII edycja Havas Media Group Conference odbędzie się 20 listopada 2014 r. w Centrum Multimedialnym Muranów. Partnerami konferencji są RMF, AMS, Havas Worldwide Warsaw, Media & Marketing Polska, WirtualneMedia.pl, Onlight, LunarSix i Villa Foksal. W dotychczasowych siedmiu edycjach udział wzięło 1500 uczestników i 50 prelegentów z 12 krajów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały