Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko

Havas Media Group, do której należą m.in. domy mediowe Havas Media i Arena Media utworzyła w swoich strukturach nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence). Kieruje nią Wiola Łada-Szewczenko, pełniąca również funkcję szefowej Ecselis.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media Group powołuje jednostkę analityczną DBI. Na jej czele Wiola Łada-Szewczenko

DBI to zespół diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego jego firmy. Jednostka, na czele której stoi Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu.

- Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce - mówi Wiola Łada-Szewczenko, head of DBI w Havas Media Group.

Jak podaje HMG, uruchamiając jednostkę DBI wkracza w nowy obszar biznesowy, poszerzając kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych.

 - Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

W skład Havas Media Group wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (globalna technologia do programatycznego zakupu powierzchni reklamowej), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – globalna sieć agencji budujących zaangażowanie marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań 3i. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu