SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas Media przejmuje obsługę mediową eobuwie.pl od MullenLowe MediaHub

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl (Grupa CCC). Dotychczas zajmował się tym MullenLowe MediaHub.

Do zadań Havas Media należy koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich. W Polsce agencja będzie planować i kupować czas reklamowy w telewizji, zaś na rynkach:  czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, litewskim i greckim – zajmie się obsługą mediów offline.

Za zakup mediów online w ramach prowadzonych działań marketingowych odpowiada klient.

- Agencja Havas Media odpowiedziała na nasz brief, pokazując kompleksowe rozumienie nie tylko naszego produktu, ale środowiska biznesowego, w którym funkcjonują nasze marki (m.in. eobuwie.pl i Modivo), co zdecydowało o nawiązaniu współpracy - powiedział Bartłomiej Gontarz, head of acquisition CEE z eobuwie.pl.

- Przygotowując się do przetargu i odpowiadając na brief wykorzystaliśmy zarówno szerokie doświadczenie agencji jako HUB w koordynacji pracy na wielu rynkach, jak i wiedzę naszych jednostek DBI oraz Ecselis na temat rynku ecommerce. Szczególnie ważny był dla nas kontekst branży modowej, dlatego bazowaliśmy nie tylko na naszym flagowym badaniu Meaningful Brands, ale wspieraliśmy się również insightami płynącymi z regularnie przez nasz Lux Hub prowadzonych badań trendów modowych - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Firma nie podaje liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawnia również, na jak długo zawarła umowę z Havas Media. Wcześniej media do jej kampanii kupował i planował MullenLowe MediaHub.

Eobuwie.pl było promowane szeroką kampanią reklamową na kilku rynkach europejskich wiosną ub.r.

Aktualnie eobuwie.pl pojawia się w spocie z udziałem Marcina Prokopa i Doroty Wellman, w którym reklamowana jest usługa esize.me.

Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje obsługę mediową eobuwie.pl od MullenLowe MediaHub

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
Jakież to dalekosiężne zmiany, może pociągnąć za sobą zmiana dyrektora marketingu.
odpowiedź