SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Havas przejął malezyjską agencję Immerse, chce zwiększyć ekspansję na rynku azjatyckim

Francuski holding Havas kupił malezyjską agencję startegiczno-kreatywną Immerse.

Zarząd Havas ImmerseArticle

Agencja po fuzji zmieniła nazwę na Havas Immerse. Specjalizuje się w doradztwie strategiczno-kreatywnym oraz digital marketingu. W swoim portfolio ma takie marki jak  Volvo, Mitsubishi Motors, F&N, Wrigley, Magnum czy Dove. Realizuje usługi na rynkach malezyjskim i singapurskim. Zatrudnia ponad 50 pracowników.

Przejęcie Immerse stanowi ważny strategiczny krok dla grupy Havas, który chce być bardziej obecny w kluczowym dla regionu Azji rynku malezyjskim.

- Dołączenie Immerse zwiększy naszą wiedzę i doświadczenie w Malezji, która z punktu widzenia grupy Havas jest istotnym rynkiem. To przejęcie świadczy o naszym zaangażowaniu w regionie Azji Południowo-Wschodniej, który w ciągu ostatnich lat rozwija się imponująco - komentuje szef Havas Group Yannick Bolloré.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Havas przejął malezyjską agencję Immerse, chce zwiększyć ekspansję na rynku azjatyckim

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl