Havas Warsaw, K2 i The Digitals wygrały przetarg reklamowy PGE

PGE Polska Grupa Energetyczna zakończyła przetarg na wybór agencji reklamowych do obsługi w zakresie ATL i BTL. Wybrała w nim trzy agencje: Havas Warsaw, K2 i The Digitals - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spółka nie ujawnia, ile i jakie agencje poza zwycięskimi brały jeszcze udział w przetargu. Nie podaje też szczegółów dotyczących złożonych w przetargu ofert ani informacji o wysokości budżetu, jaki zamierza przeznaczyć na współpracę z agencjami.

Z wybranymi agencjami K2, Havas Warsaw i Th Digitals będzie pracować przez dwa lata.

Będą one zajmować się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych. Zajmą się m.in. przygotowywaniem koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki. Będą odpowiedzialne za kreację i realizację kampanii reklamowych w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych.

Planowane działania w tym zakresie obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor oraz Internet) jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing).

Zadaniem agencji będzie też stała i bieżąca współpraca również w okresie pozakampanijnym.

Przez dwa ostatnie lata za obsługę reklamową kampanii PGE odpowiadały agencje K2 i Just wybrane przez spółkę do współpracy w przetargu w 2017 roku. Umowa z nimi wkrótce wygasa.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?