SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa

Koncern piwowarski Heineken wypuścił limitowaną kolekcję obrandowanych sportowych butów Heinekicks, w pełni dostosowanych do koneserów złotego trunku.

Heinekicks, mateeriały promocyjneArticle

Do zaprojektowania Heinekicks Heineken zaprosił Dominica Ciambrone z The Shoe Surgeon, słynnego projektanta obuwia, pracującego dla takich gwiazd jak LeBron James, DJ Khaled czy Drake.

Heinekicks to limitowana edycja sneakersów, która nawiązuje do nowości koncernu - Heineken Silver, które trafiło do sprzedaży na początku tego roku.

Heinekicks - limitowana edycja butów Heinekena

Heinekicks oprócz dopasowania do odcieni zieleni, srebra i czerwieni, znanych z butelek Heineken Silver, każdy but posiada metalowy otwieracz do butelek wbudowany w język obuwia.

Zobacz: "The Closer" - Heineken otwieraczem do piwa walczy z pracoholizmem (wideo)

Ponadto sneakersy zawierają… piwo. Producent z pomocą specjalistycznej metody chirurgicznej umieścił niewielką ilość Heinekena Silver w półprzezroczystej podeszwie, co ma wytworzyć wyjątkowe odczucia podczas chodzenia. Heineken zapewnia, że żadna kropla nie wycieknie podczas ruchu.

Drop Heinekicks został przygotowany na razie tylko na rynek w Singapurze. Kolekcja liczy 32 pary, z czego siedem trafi w tym roku do sprzedaży.

Zobacz: Heineken pokazuje w reklamie, że kobiety też kibicują piłce nożnej

Pierwszą parę będzie można oglądać w 313@Somerset w Singapurze w ramach Project Future, trwającego od 10 do 15 sierpnia.

Za promocję projektu odpowadają agencje z Publicis Groupe -Le Pub oraz BBH Singapore.

Dołącz do dyskusji: Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl