Heineken pokazuje w reklamie, jak dbać o zachowanie dystansu społecznego

Producent piwa Heineken w nowej kampanii reklamowej stawia na edukację klientów, którzy wybierają się do pubów po okresie lockdownu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Heineken pokazuje w reklamie, jak dbać o zachowanie dystansu społecznego

W nowym spocie reklamowym Heineken pokazuje, jak klienci barów i pubów zachowują zasady reżimu sanitarnego po okresie zamknięcia lokali gastronomicznych z powodu Covid-19.

Widzimy zatem ludzi witających się przybiciem łokci zamiast podawania ręki, odstępy między klientami przy barze, ostrożne mycie rąk i otwieranie drzwi. Marka w ten sposób zachęca do zachowania zasad społecznej odpowiedzialności w dobie pandemii koronawirusa.

Film reklamowy można oglądać na kanałach mediów społecznościowych Heinekena.

Heineken wspiera gastronomię po ponownym otwarciu

Spot wspiera inicjatywę  "Back to the bars", którą piwna marka kieruje do branży HoReCa po okresie pandemicznego lockdownu. Globalna kampania ma pomagać w przestrzeganiu przez lokale przepisów bezpieczeństwa, tak by mogły pozostać już otwarte mimo występowania koronawirusa i przyciągać klientów. Akcję "Back to the bars" przygotowano łącznie na 17 rynków na całym świecie (m.in. w Brazylii, Hiszpanii, Francji, Singapurze, Malezji, Belgii).

Kampania "Back to the bars" działa także w Polsce pod hasłem "Gastroakcja". Na nasz lokalny rynek Heineken przygotował promocję, w ramach której lokale gastronomiczne mogą wygenerować dla klientów vouchery na darmowe piwo Żywiec do każdego złożonego zamówienia za minimum 50 zł. W akcji bierze udział kilkadziesiąt restauracji i pubów w całym kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]