SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heineken postawił na 24/7

Agencja 24/7PR oraz 24/7 Digital podpisały umowę na obsługę public relations marki Heineken - należącą do Grupy Żywiec.

Heineken postawił na 24/7

Przedmiotem współpracy jest komunikacja projektu walentynkowego. Zakres działań uwzględnia: implementację globalnego planu komunikacji, pozyskanie ambasadorów, współpracę ze społecznościami internetowymi oraz dziennikarzami.

Kontrakt z marką Heineken podpisano na czas określony.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Heineken postawił na 24/7

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl