SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hejterskie hasła promują sylwester w Poznaniu

Estrada Poznańska rozpoczęła teaserową część kampanii, która ma promować imprezę sylwestrową w Poznaniu. Na tym etapie wykorzystano w niej pełne hejtu komentarze odnoszące się do ubiegłorocznej imprezy, z których wynikało, że była beznadziejna.

Article

Na ulicach Poznania, w komunikacji miejskiej, prasie i w internecie pojawiły się plakaty i reklamy zawierające komentarze tyczące się sylwestra miejskiego w Poznaniu. Wśród nich takie zdania, jak: “Sylwestra w Poznaniu najlepiej uczcić minutą ciszy”; “Sylwester w Poznaniu? Po co? Lepiej jakieś chodniki wyremontują”; “Najlepiej w ogóle zlikwidować Sylwestra. Impreza o tej nazwie w Poznaniu to zawsze obciach i żenada”. Wybrane komentarze pochodzą z forów, wiadomości prywatnych i artykułów.

- Ludzie inaczej reagują na to, co piszą anonimowo, niż kiedy zetkną się z tym oko w oko. Co więcej, jako instytucja kultury chcemy pokazać, ze hejt w sieci jest problemem i nie należy go ignorować - mówi kierujący marketingiem Estrady Poznańskiej Patrycjusz Tomaszewski.

Na początku listopada zostaną one zastąpione kampanią właściwą, ujawniającą gwiazdy tegorocznego sylwestra miejskiego w Poznaniu.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hejterskie hasła promują sylwester w Poznaniu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl