SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja

Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.

Wojciech Modest Amaro w „Hell's Kitchen” Article

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 9 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 11 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 2,41 mln oglądających. Należy jednak pamiętać, iż tego dnia TVP2 w paśmie emisji „Piekielnej Kuchni” nie pokazywała swoich sztandarowych seriali „Barw szczęścia” i „M jak miłość”. Drugi w kolejności odcinek to finał produkcji, który śledziło 2,04 mln widzów.

Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

09-09-2014

20:05:17

1 616 150

10,60%

16,36%

16-09-2014

20:07:04

1 358 155

8,52%

12,47%

23-09-2014

20:06:02

1 602 569

9,91%

15,53%

30-09-2014

20:08:34

1 563 572

10,13%

15,22%

07-10-2014

20:05:54

1 653 646

10,30%

15,96%

21-10-2014

20:07:39

1 606 728

9,88%

16,10%

28-10-2014

20:07:10

1 913 736

12,16%

19,28%

04-11-2014

20:06:59

1 820 570

11,01%

16,94%

11-11-2014

20:08:12

2 407 807

13,89%

17,84%

18-11-2014

20:06:50

2 041 217

12,10%

17,77%

Średnio:

1 763 299

10,91%

16,41%


Pierwszą serię „Hell’s Kitchen”, emitowaną wiosną br., oglądało nieco więcej widzów, bo 1,79 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 11,83 proc. i 18,76 proc. udziału (więcej na ten temat).

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 2” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” (raz pokazano programy kabaretowe), co przełożyło się aż na 30,08 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,73 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, filmy fabularne, „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara”, dokument „Po-lin. Okruchy pamięci” oraz „Dzwony śmierci”; 8,91 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 868 950

30,08%

23,99%

Polsat - Hell’s Kitchen 2

1 763 299

10,91%

16,41%

TVN

1 737 339

10,73%

10,59%

TVP1

1 441 720

8,91%

8,60%


Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków drugiej serii kulinarnego formatu wyniosły 27,83 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja z reklam zarobiła 20,5 mln zł. Natomiast wpływy z powtórek drugiej serii wyniosły 11,77 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizowało 16 znawców sztuki kulinarnej. Zwycięzcą została Monika Dąbrowska, która wygrała 100 tys. zł i otrzymała pracę w restauracji Atelier Amaro.

 

Trzecia odsłona „Hell’s Kitchen” będzie emitowana w Polsacie wiosną przyszłego roku. Obecnie stacja poszukuje uczestników do programu (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Beryl
Wielka szkoda że tegoroczną edycję nie wygrał Piotrek z Kocham Gotować.
Ale gratulację dla Moniki, która wygrała:)
11 11
odpowiedź
User
Staszek
Polsat powinien dać ten program na niedziele o 20:00. Miałby lepsze wyniki od MBTM. Wtorkowe pasmo jest strasznie trudne. A wiosną nie ma Masterchefa, więc w niedziele miałby wolną drogę.
16 9
odpowiedź
User
bat na debili
MBTM wraca - 9. edycja będzie wiosną, więc HK chyba zostanie we wtorki.
11 10
odpowiedź
User
jojo
nie lubie tego programu
9 9
odpowiedź