Hellena Family+ z nowymi opakowaniami od Neon Shake

Agencja Neon Shake przygotowała nową linię opakowań napojów niegazowanych Hellena Family+ produkowanych przez Grupę Colian.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hellena Family+ z nowymi opakowaniami od Neon Shake

Zadaniem agencji było stworzenie nowej linii opakowań dla opartych na naturalnych składnikach napojów niegazowanych Family+.

Zaprojektowana przez agencję linia składa się z trzech różnych identyfikacji wizualnych dla poszczególnych wersji smakowych Hellena Family+. Są to: Zielone Jabłuszko, Jabłko-rabarbar oraz Jabłko-owoce leśne. Przygotowany przez Neon Shake koncept odwołuje się do naturalności i ekologii, a przy tym jest spójny z identyfikacją wizualną marki.

Te warianty właśnie trafiły na rynek. Napoje Family+ zostały wprowadzone do sprzedaży latem ub.r.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana