SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Herbaty zielone Big-Active „dopełnieniem dobrych chwil” (wideo)

Marka Big-Active, należąca do Herbapolu-Lublin, wystartowała z nową kampanią reklamową herbat zielonych. Za akcję odpowiadają Change/Serviceplan, OTO Film, Mniam TV, OrkaFilm oraz dom mediowy MediaCom.

Na potrzeby kampanii przygotowano spot reklamowy w dwóch wersjach. Krótsza, 15-sekundowa, emitowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat). Dłuższa, 22-sekundowa wersja dostępna jest w internecie, min. w TVN Player i TVP VoD oraz na portalach Onet.pl, WP.pl, Interia.pl.

Spot pokazuje dzień z życia aktywnej kobiety, której nieodłącznie towarzyszy reklamowana herbata zielona.


Za przygotowanie oraz nadzór produkcyjny nad kampanią odpowiadała agencja Change/Serviceplan. Spot został wyreżyserowany przez Annę Maliszewską, a produkcją zajęły się OTO Film, Mniam TV i OrkaFilm. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

We wrześniu tego roku marka zorganizowała konkurs dla konsumentów „Graj o podróż do krainy herbaty”, w którym do wygrania były zagraniczne wycieczki.

Dołącz do dyskusji: Herbaty zielone Big-Active „dopełnieniem dobrych chwil” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl