SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hermon Ghermay mianowana global chief culture officer w Mediabrands

Sieć Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM i Initiative mianowała Hermon Ghermay na nowo utworzone stanowisko global chief culture officer.

Article

Hermon Ghermay  będzie nadzorować globalne działania sieci agencji mediowych IPG Mediabrands w zakresie różnorodności, równości i integracji.

Agencja podała, że ​​Ghermay, który od 2015 roku jest dyrektorem w firmie Grace Blue, będzie odpowiedzialna za globalne, regionalne i lokalne przywództwo i będzie odpowiadać za zobowiązania i cele firmy w zakresie różnorodności. Będzie przewodzić globalnym działaniom w zakresie uczenia się i rozwoju sieci oraz współpracować z resztą zespołu kierowniczego na całym świecie, aby rozwijać jej „kulturę naprzód” - podano w komunikacie.

Ghermay będzie podlegać bezpośrednio dyrektorowi generalnemu IPG Mediabrands Global, Darylowi Lee.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hermon Ghermay mianowana global chief culture officer w Mediabrands

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl