SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"

Hasłem „Heyah Ukraińcy!” marka Heyah zwraca się do swoich ukraińskich klientów informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy. Autorem kampanii jest agencja PZL.

Marka Heyah, której operatorem jest T-Mobile Polska ruszyła z kampanią OOH skierowaną do przebywających w Polsce obywateli Ukrainy. Działania zaprojektowano w języku ukraińskim.

Marka komunikuje swoją najnowszą ofertę przygotowaną specjalnie dla klienta ukraińskiego proponując zakup startera, w ramach którego dostępne są nielimitowane rozmowy do Ukrainy. Dodatkowo w aplikacji Moja Heyah można aktywować jednorazowy pakiet 500 GB a także 5 darmowych przekazów miesięcznie do Ukrainy za pomocą usługi My Ria.

Kampania będzie realizowana przez kolejne miesiące.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w składzie: Ivanna Vovk, graphic and motion designer oraz Hubert Barczak, head of design.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare (GroupM).  Materiały digital do kampanii przygotowała agencja VMLY&R, a materiały BTL agencja ARC (Grupa Publicis).

Dołącz do dyskusji: Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bayraktar
Bardzo dobrze! My z wami! Pomagamy.
odpowiedź
User
Piotr
Po co mi darmowe połączenia do Ukrainy?
odpowiedź
User
Hajmars
Po co mi darmowe połączenia do Ukrainy?

Tobie po nic, ale Ukraińcom, którzy uciekli przed wojną do Polski, są potrzebne. Jakie IQ trzeba mieć by to zrozumieć?
odpowiedź