SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HGTV startuje 7 stycznia. „Stawiamy na lokalne produkcje” (spot promujący)

Kanał lifestylowy HGTV (Home & Garden TV), poświęcony wnętrzarstwu i ogrodnictwu, wystartuje w sobotę 7 stycznia 2017 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród gwiazd stacji znajdą się Dorota Szelągowska i Maja Popielarska oraz nowe twarze - Katarzyna Kuźma i Jimi Ogden.

Article

O planach na uruchomienie polskiej wersji kanału HGTV Grupa TVN informowała na początku września br. Jest to lifestylowa stacja z portfolio Scripps Networks Interactive, właściciela TVN, o wnętrzarstwie i ogrodnictwie. Nazwa HGTV pochodzi od angielskich słów „home” (dom) i „garden” (ogród).

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, kanał HGTV wystartuje w sobotę 7 stycznia 2017 roku. Uruchomienie nowej stacji wesprze duża kampania promocyjna. Polska jest pierwszym krajem europejskim, w którym zadebiutuje lokalna wersja HGTV.

Na antenie Home & Garden TV pojawią się amerykańskie formaty Scrippsa, takie jak: „House Hunters” poświęcony handlu nieruchomościami, „Fixer Upper”, gdzie para prowadzących przekształca ruderę w piękny dom przy niewielkich kosztach czy „Flip or Flop”, w którym małżeństwo kupuje i remontuje zniszczone domy.

- HGTV powinien radzić sobie podobnie jak TVN Style. Liczymy na udział w rynku powyżej 1 proc. Kanał będzie też atrakcyjny dla reklamodawców i partnerów - opisywał na 43. Międzynarodowej Konferencji PIKE 2016 Jim Samples, prezes TVN.

Stacja wprowadzi także polskie produkcje, nad którymi cały czas pracuje. Jedną z szykowanych propozycji będą „Domowe rewolucje” - w programie Dorota Szelągowska wyremontuje całe mieszkania i domy (do tej pory jej ekipa zajmowała się pojedynczymi wnętrzami i kuchniami). Własne programy poświęcone ogrodnictwu poprowadzi Maja Popielarska, związana z Grupą TVN od 1999 roku.

W HGTV pojawią się także nowe twarze - Katarzyna Kuźma oraz Jimi Ogden, Anglik mieszkający w Warszawie. Oboje otrzymali własne programy.


Jimi Ogden, fot. tvn

Katarzyna Kuźma, fot. tvn

Polskojęzyczna wersja HGTV pojawi się na polskim rynku w wyniku przekształcenia obecnie dostępnego TVN Meteo Active. Kanał ten wystartował 16 kwietnia 2015 roku i zastąpił istniejący od 2003 roku TVN Meteo.

Scripps jest zainteresowany dystrybucją kanału HGTV na pozostałych rynkach europejskich oraz w Afryce. Zajmie się tym Katarzyna Jabłońska, która w sierpniu br. została wiceprezesem spółki.

Warto dodać, że rok temu, startując w konkursie na kanał lifestylowy na MUX-8, Scripps proponował stację Dom i Styl TV. Nadawca uruchomił wówczas stronę internetową dla tego projektu distv.pl oraz podpisał listy intencyjne z czołowymi polskimi producentami w sprawie produkcji kontentu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: HGTV startuje 7 stycznia. „Stawiamy na lokalne produkcje” (spot promujący)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adam
To będzie HIT
22 10
odpowiedź
User
Alex
Już po opisie widać, że będzie to super kanał. Takiego właśnie brakuje. Na dodatek mają super twarze . Anglik będzie prowadził program? WOW!
23 10
odpowiedź
User
ogrodniczka
Mam nadzieję, że Maja w ogrodzie nie zniknie i będzie o jakiejś normalnej godzinie, bo w tvn zbyt rano w niedzielę nadają...
9 8
odpowiedź
User
lolik
Na 1% to chyba nie ma szans - za duża konkurencja, za mała rozpoznawalność marki, mało produkcji lokalnych. TVN Style długo pracował na swój wynik bazując często na hitowych programach i twarzach z głównej anteny TVN
11 8
odpowiedź
User
robert
Podobno Łupina kieruje tym kanałem więc 1% możliwy. Style i Turbo mają mega wyniki pod jej kierownictwem.
9 8
odpowiedź