SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“High Speed” znów na rynku

Na rynku po ponad trzymiesięcznej przerwie pojawił się kolejny numer miesięcznika “High Speed” (Univerpal Racing), który poświęcony jest sportom motorowym. Od wydania grudniowo-styczniowego tytuł zmienił naczelnego, szatę graficzną i staniał.

“High Speed” znów na rynku

Ostatni numer magazynu przed przerwą ukazał się w sierpniu br. Jak tłumaczy wydawca, przerwa w wydawaniu tytułu wynikała ze zmian w składzie redakcji, w tym redaktora naczelnego. Pismem kieruje teraz Igor Kurkowski , który zastąpił w tej funkcji Krzysztofa Hipsza.

Od numeru grudniowo-styczniowego “High Speed” ma nową szatę graficzną. Logo na okładce zostało powiększone, a w środku nastąpiła zmiana kolorystyki i układu graficznego. Tło stało się białe, a odważniejsze pociągnięcia kolorami wybijają tytuły.

Miesięcznik jest też tańszy niż do tej pory. - W odpowiedzi na potrzeby rynku i stale rosnącą grupę czytelników, dotychczasowa cena 9,70 zł została obniżona do 5,50zł - informuje Igor Kurkowski. Wzrosła za to objętość “High Speed”, która wynosi teraz 86 stron (dotychczas od 66 do 72). Bez zmian pozostaje nakład pisma – obecnie jest to 12 tys. egz. Docelowo w II kwartale 2011 roku po audycie przeprowadzonym przez ZKDP wydawca chce go jednak podnieść o 40 proc.

W końcu I kwartału 2010 roku planowana jest kampania promocyjna pisma, która obejmie outdoor, a być może też telewizję i radio.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “High Speed” znów na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl