SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

High5 Studio i Imaggo Ads zajmą się kampanią Polskiej Grupy Górniczej

Przetarg Polskiej Grupy Górniczej na realizację kampanii reklamowej paliw konfekcjonowanych i jej sklepu internetowego wybierając do współpracy konsorcjum agencji High5 Studio i Imaggo Ads - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Zwycięskie agencje w prowadzonym przez PGG przetargu zaproponowały wynagrodzenie w wysokości 35 tys. zł netto.
Oprócz nich w postępowaniu oferty złożyły też: spółka Interprima (wynagrodzenie 46 136 zł), ClickAd Interactive (5 tys. zł), Aplan Media (18 980 zł), Octopus Media (14 600 zł), Idea Force (50 tys. zł).

High5 Studio i Imaggo Ads będą pracować dla PGG do końca tego roku. Zajmą się przeprowadzeniem kampanii, pomocą przy jej optymalizacji oraz realizacją kreacji formatów wyświetlanych na poszczególnych platformach.

Zaplanowane przez PGG działania reklamowe mają obejmować internet. Będą w nich wykorzystane m.in. reklama tekstowa w wyszukiwarce Google, reklama produktowa i remarketing. Wybrana agencja zajmie się przeprowadzeniem kampanii, pomocą przy jej optymalizacji oraz realizacją kreacji formatów wyświetlanych na poszczególnych platformach.

 

Dołącz do dyskusji: High5 Studio i Imaggo Ads zajmą się kampanią Polskiej Grupy Górniczej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl