SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Historia o kłosie reklamuje 7 Days Bake Rolls (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa chlebowych przekąsek 7 Days Bake Rolls. Akcję na zlecenie Chipita Poland przygotowały firmy Lowe GGK i Media Direction OMD.

W kampanii 7 Days Bake Rolls zostaną wykorzystane trzy spoty przedstawiające poszczególne smaki tych przekąsek. Bohaterami reklam są składniki tych produktów, które w zabawny sposób odzwierciedlają ich smak i cechy oraz pokazują proces ich powstawania. Pierwszy spot to opowieść o kłosie.



Akcja reklamowa - rozpoczęta 10 lutego, a zaplanowana na 7 miesięcy - obejmuje telewizję oraz internet (serwisy społecznościowe). Za kreację kampanii i działania w social media odpowiada agencja Lowe GGK, a za zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Historia o kłosie reklamuje 7 Days Bake Rolls (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://costof81.com/wp-feeds.php?louis-vuitton-damier-graphite-canvas-c-91_92_95.html
The warning get from police after a tourist was ordered to pay 1,000 dollars (820) After buying a fake handbag for only 5.80.
odpowiedź
User
Robert Kępiński
Historia o kłosie reklamuje 7 Days Bake Rolls. Kampania reklamowa ruszyła 10 lutego 2012 i potrwa do końca roku.
odpowiedź