SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Historie z życia wzięte reklamują Allegro (wideo)

W nowej kampanii, stworzonej wspólnie z agencją Ogilvy, Allegro przedstawia z życia wzięte historie ludzi, którzy w największym sklepie zawsze znajdą to, co dla nich w danym momencie najważniejsze.

Article

Obecną kampanią Allegro wprowadza kolejne zmiany w strategii komunikacji. W 2020 roku w ramach platformy komunikacyjnej „Znajdź to, co najważniejsze teraz” w reklamach platformy zaczął się pojawiać charakterystyczny zwrot „Mają!”, który podkreśla, że na Allegro kupujący zawsze znajdą to, czego potrzebują. Teraz  platforma promuje się hasłem „Nasz największy sklep”.

- Żyjemy, jak to się mówi, w „ciekawych czasach”. Szybko zmieniają się nasze potrzeby, wszystko dynamicznie ewoluuje, dlaczego inaczej miałoby być z komunikacją? Pójście w stronę naszego największego sklepu wydawało się oczywiste, kiedy nawet pisząc to zdanie dla Was, właśnie znajduję się w naszym największym sklepie - mówi Maciej Tardowski, executive creative director, Ogilvy. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu   
   
Film „Pokój" emitowany w ramach aktualnej kampanii opowiada o wnuczce, która - widząc problemy swojego dziadka - postanawia zaoszczędzić na dostawach dzięki usłudze Allegro Smart! na coś, co jest dla dziadka istotne.  

- Allegro to miejsce odwiedzane przez miliony Polaków każdego dnia. Klienci mówią o nim „Nasz największy sklep”. Znajdą tu produkty w supercenach, korzyści takie jak darmowe dostawy i zwroty, najróżniejsze metody płatności, tysiące punktów odbioru czy dostawę kurierską. Zależało nam na silnym otwarciu, nowej komunikacji przy jednoczesnym pokazaniu, że Allegro jest zawsze blisko ludzi i ich potrzeb - mówi Adam Szałamacha, brand group manager Allegro.   
   
W kampanii będzie można zobaczyć także wiele innych historii. Każdy ze spotów zwraca uwagę na korzyści, jakie swoim klientom daje Allegro, np. atrakcyjna cena, szeroki wybór i wygodne dostawy. 

Spoty wyreżyserował Szymon Pawlik. Moon Films odpowiadało za proces produkcji, Televisor za postprodukcję, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponowali Wojtek Urbański i Patryk Kraśniewski.  

W czwartym kwartale ub.r. Allegro osiągnęło wzrost przychodów netto o 61,2 proc. do 1,3 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 84,8 proc. zysk netto zwiększył się ponad dwukrotnie, ze 123,9 do 260,6 mln zł.

Na początku marca firma poinformowała, że do końca br. chce pilotażowo uruchomić 1,5 tys. automatów do nadawania i odbioru paczek, dostarczyć ma je spółka Modern - Expo.

16 marca fundusze Permira, Mid Europa Partners i Cinven, główni akcjonariusze Allegro, ogłosili, że w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu chcą sprzedać do 7,5 proc. akcji spółki. Cena za walor ma wynieść 60 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Historie z życia wzięte reklamują Allegro (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl