SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hit dekady” hitem sobotnich wieczorów

Widowisko „Hit dekady” emitowane w TVP 2 w sobotnie wieczory, wygrało z głównymi konkurentami stacji w grupie wszystkich widzów, ale przegrało z nimi w grupie komercyjnej. Program przyniósł Dwójce ponad 6 mln zł z reklam.

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że osiem wydań show, które emitowano w soboty o 20.10, oglądało średnio 3,12 mln widzów. Najlepszy wynik odnotował pierwszy odcinek programu, który przyciągnął przed ekrany 3,81 mln osób.

Udział „Hitu dekady” w grupie 4+ wyniósł 21,76 proc. i tutaj Dwójka była liderem. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym 20,41 proc. znalazła się TVP 1, emitująca w tym czasie filmy fabularne. Dalej uplasowały się: Polsat (17,40 proc.; „Tylko nas dwoje”) i TVN (13,02 proc.; „Usta Usta”, filmy). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 udział show wyniósł 14,58 proc., co było wynikiem słabszym od udziałów TVP 1, TVN-u i Polsatu.

Widowisko znacznie poprawiło wyniki sobotniego pasma TVP 2. Rok temu kanał w godz. 20.10 – 21.10 wybierało bowiem średnio 1,65 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym odpowiednio 13,43 proc. i 11,91 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że „Hit dekady” oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Wpływy z reklam emitowanych przed i po widowisku wyniosły 6,1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Hit dekady” to program, w którym prezentowano wynalazki jednej z minionych dekad, a goście specjalni oraz publiczności decydowali, który z nich jest hitem omawianego dziesięciolecia. Tło muzyczne stanowiły przeboje dekady śpiewane przez gwiazdy starszego i młodego pokolenia. Każdy odcinek prowadził Marcin Daniec wraz z jedną z gwiazd Dwójki. Stacja nie przewiduje kontynuacji programu, bo jego tematyka w tej formule się wyczerpała – omówiono wszystkie dekady od lat przedwojennych XX w. do dziś.

Widownia „Hitu dekady” odcinek po odcinku 

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
6-03-20103 809 67824,89%18,07%
13-03-20103 201 73620,69%12,36%
20-03-20103 360 61222,09%15,10%
27-03-20103 447 24722,44%13,90%
24-04-20102 586 92719,26%12,67%
1-05-20102 815 37821,45%15,19%
8-05-20102 886 57522,24%13,77%
15-05-20102 809 22420,45%15,01%
średnia3 119 90521,76%14,58%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 2
Hit dekady
3 119 90521,76%14,58%
TVP 12 925 81420,41%21,12%
Polsat2 494 91717,40%17,69%
TVN1 866 75213,02%17,96%


Profil widowni show 

  AFFADH %
PłećMężczyźni8340,13%
 Kobiety11559,87%
Wiek4-9130,78%
 10-15201,41%
 16 - 19271,57%
 20 - 24332,72%
 25 - 29262,34%
 30 - 34463,75%
 35 - 39634,49%
 40 - 44754,81%
 45 - 491148,14%
 50 - 5414111,64%
 55 - 5916612,59%
 60+23545,78%
Wlk. miastaWieś11042,85%
 < 50 tys.10124,28%
 50-100 tys.1069,06%
 100-200 tys.836,60%
 200-500 tys.857,51%
 > 500 tys.849,70%
WykształceniePodstawowe12858,69%
 Średnie10330,39%
 Wyższe768,73%
 Inne172,19%
Dochód<= 100015816,41%
 1001-140011215,88%
 1401-200011228,66%
 2001-27509218,98%
 2751-35007310,37%
 > 3500659,69%


 

Dołącz do dyskusji: „Hit dekady” hitem sobotnich wieczorów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anna
brawo Dwójka! Sympatyczny program, szkoda, że się skończył.
odpowiedź
User
wirtualNIEmediaPL
chopaki kasują posty lol nie radzą sobie chyba lol

XredPL
odpowiedź
User
AntyTVP
Zerknijmy na widownie tego pseudo programu!
TVP jak zawsze oglądają emeryci i wieśniaki. Tak trzymajcie, jeszcze parę lat i TVP przejdzie do lamusa tak jak jej widownia!
odpowiedź