Hitwise: coraz więcej czasu na serwisy społecznościowe

Czas spędzany w maju przez amerykańskich internautów na stronachserwisów społecznościowych zwiększył się w porównaniu zanalogicznym okresem ubiegłego roku o 71 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najpopularniejszym za oceanem serwisem społecznościowym wubiegłym miesiącu był MySpace z udziałami w rynku na poziomie 72,73procenta - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Facebook (16,24procenta udziałów w rynku), MyYearbook (1,4 procenta), Bebo (1procent) oraz Black Planet (0,9 procenta).

Z danych Hitwise wynika również, że amerykańscy internauci nastronach serwisów społecznościowych spędzili w maju średnio 27minut i 21 sekund. Spośród pięciu najpopularniejszych portaliliderem pod tym względem był MyYearbook (30 minut i 51 sekund),przed Bebo (30:17), MySpace (29:42), Black Planet (24:54) orazFacebook (20:21).

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej