Hitwise: Google wciąż dominuje

Google uzyskało w maju 68,29 procenta udziałów na amerykańskimrynku wyszukiwarek internetowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 0,35 procenta w porównaniu z kwietniem ijednocześnie najlepszy wynik Google na amerykańskim rynkuwyszukiwarek w historii. To kolejny miesiąc z rzędu kiedyinternetowy gigant poprawia tutaj swój wynik. W porównaniu z majemzeszłego roku Google zyskało 3,16 procenta udziałów w rynku -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Hitwise.

Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (19,95 procenta udziałów w rynku), MSN Search (5,89procenta) oraz Ask.com (4,23 procenta).

Udziały rynkowe Ask.com w porównaniu z majem zeszłego rokuzwiększyły się o 0,31 procenta, a w porównaniu z kwietniem o 0,06procenta. W obu przypadkach spadek zanotowały natomiast YahooSearch i MSN Search: w porównaniu z miesiącem wcześniej straciłyone odpowiednio 0,33 i 0,37 procenta, a wobec maja 2007 odpowiednio0,94 i 1,72 procenta rynkowych udziałów.

Z kolei pozostałe 41 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarekuzyskało w maju łącznie tylko 1,63 procenta udziałów naamerykańskim rynku.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]