SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Hity na czasie' wygrały z TVN, ale przegrały z TVP 1 i Polsatem

Koncerty z cyklu "Hity na czasie" emitowane latem w TVP 2 śledziłomniej widzów niż pokazywane w tym samym czasie propozycjeprogramowe TVP 1 i Polsatu, ale udało im się pokonać programynadawane w TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż plenerowe koncerty Dwójki i Radia Eskaśledziło średnio 2,02 mln* osób, co dało nadającej je stacji 16,85proc. udziału w grupie 4+ i 18,18 proc. w 16-49.


Wszyscy4+
16 - 49
DataStartKoniecAMRSHR %SHR %
31-08-200821:4922:392 298 00320,41%23,26%
31-08-200820:5721:442 253 52815,81%17,16%
24-08-200821:5022:351 966 46016,48%17,12%
24-08-200820:5721:422 156 28515,13%15,68%
27-07-200821:5722:442 191 53420,92%22,14%
27-07-200821:0021:481 745 66514,87%17,18%
13-07-200821:5222:401 893 44918,50%21,04%
13-07-2008**21:0021:431 435 49111,76%12,82%
27-06-200821:5922:452 077 55117,81%18,82%
27-06-200821:0521:452 194 14617,91%16,86%
średnia

2 023 84216,85%18,18%

W paśmie nadawania programu (jeden piątek i niedziele w godz.ok. 21.00 - 22.45) TVP 2 uplasowała się na trzecim miejscu wśródczterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem była wtedy Jedynka,emitująca głównie filmy fabularne, które oglądało 2,78 mln widzów,a wiceliderem - Polsat (gł. seriale; 2,14 mln). Za Dwójką znalazłasię TVN (filmy i "Sopot Festival"; 1,93 mln).


Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 12 784 30723,18%
Polsat2 141 64017,83%
TVP 2 - Hity naczasie2 023 84216,85%
TVN1 926 78016,04%


Na reklamach nadawanych wokół transmisji z koncertów stacjazarobiła w sumie 2,42 mln zł (dane cennikowe netto nieuwzględniające rabatów).

"Hity na czasie" najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej30. roku życia i mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym.



AFFADH %
PłećMężczyźni8741,86%

Kobiety11258,14%
Wiek4- 9472,95%

10- 15755,66%

16 - 19855,29%

20 - 24564,91%

25 - 29786,64%

30 - 341078,41%

35 - 3914910,01%

40 - 441107,20%

45 - 491108,47%

50 - 5414011,49%

55 - 591218,70%

60+11020,28%
Wlk.miastaWieś11544,07%

< 50 tys.9021,30%

50-100 tys.1119,96%

100-200 tys.897,06%

> 200 tys.8417,60%
ZawódTop management675,58%

Pracownicyszczebla średniego9813,14%

Pracownicyfizyczni i rolnicy12324,12%

Emeryci12131,33%

Inne7925,83%
WykształceniePodstawowe12756,27%

Średnie9127,34%

Wyższe657,79%

Inne628,60%

*- do podsumowania oglądalności "Hitów na czasie" nie zaliczonowyników "Sopot Hit Festiwalu", który miał nieco innycharakter
**- ze względu na spowodowane złą pogodą opóźnienie transmisji zkoncertu w Płocku, nadana 13 lipca br. pierwsza cześć "Hitów naczasie" była powtórką poprzedniej imprezy, która odbyła się wBiałymstoku

Dołącz do dyskusji: 'Hity na czasie' wygrały z TVN, ale przegrały z TVP 1 i Polsatem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl