Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Producent płytek ceramicznych Opoczno, w Polsce rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę public relations. Od sierpnia 2020 r. za jej działania PR odpowiedzialna będzie firma doradztwa komunikacyjnego Home Sweet Home PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Home Sweet Home PR odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy i prowadzenie biura prasowego. Ponadto, do zadań agencji należy doradztwo strategiczne w obszarze public relations, koordynacja projektów specjalnych realizowanych przez markę oraz wsparcie koncepcyjne i organizacyjne klienta w budowaniu relacji z architektami i projektantami wnętrz.

Z ramienia agencji obsługą klienta zajmować się będą Justyna Siejka i Marcin Poboży, wspólnicy w Home Sweet Home PR oraz Anna Usakiewicz, konsultant ds. PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/miloo-home-klientem-home-sweet-home-pr ##

Umowa pomiędzy marką Opoczno a Home Sweet Home PR została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?