Hoop Cola szuka celebryty do reklam

Wystartował teaserowy etap nowej kampanii reklamowej napoju Hoop Cola, której twarzą ma być zagraniczny celebryta. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Ostryga i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Hoop Coli zaczęła się na razie na Facebooku, gdzie marka ogłosiła, że szuka celebryty do swoich reklam. Ma to być osoba wyluzowana, o nieprzeciętnej charyzmie i poczuciu humoru.

„Nasze podejrzenia od razu padły na wybór popularnego aktora Roberta Downey Jr., który brawurowo wcielił się w postać ‘Iron Mana’ oraz ‘Sherlocka Holmesa’. Aktor jest obecnie bardzo popularny, a ze względu na coraz częstszy udział zagranicznych gwiazd w reklamach polskich produktów, nikogo taki wybór już nie zdziwi” - czytamy w komunikacie przesłanym przez Hoop Polska do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl.

grafika

Właściwa odsłona akcji rozpocznie się w ciągu kilku tygodni i będzie prowadzona m.in. w telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Performance Media, a działania na Facebooku prowadzi agencja Ostryga.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu