SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hoop Cola z etykietami na Euro 2012

Na wszystkich opakowaniach napoju Hoop Cola pojawiły się specjalne etykiety nawiązujące do Euro 2012.

Hoop Cola z etykietami na Euro 2012

Hasłem przewodnim na nowych etykietach Hoop Coli jest “Hoop Gola dla naszych”, nawiązujące do zawołań kibiców. Hasła zilustrowano grami słownymi i rysunkowymi z symbolem podwójnego „O”.

Dla każdego rodzaju Hoop Coli jest kilka wersji grafiki, nawiązującej do tematyki kibicowania. 

Hoop Cola będzie także prowadzić skierowane do kibiców działania w internecie. Na Facebooku zamieszczony zostanie "Przechwałkomat", czyli tłumacz kibicowskich okrzyków na inne języki oraz mini gra polegająca na obronie bramki. Z kolei na stronie www.hoopcola.pl będzie można wspólnie z innymi kibicami wydziergać szalik zwycięzców.

Przygotowana została także promocja, w ramach której każdy kto zakupi dwie butelki Hoop Coli otrzyma „OOkulary Kibica”.

W ubiegłym tygodniu ruszyła związana z Euro 2012 kampania telewizyjna i internetowa „Kibic Mały”, w której Hoop Cola namawia do otwarcia się na innych, bratania z innymi kibicami i do wspólnej zabawy, którą przyniosą mistrzostwa (więcej na ten temat).

Za kreację nowych etykiet odpowiada agencja PND Futura. Działaniami interaktywnymi i kampanią TV zajęła się agencja Brain. Promocja „OOkulary Kibica” została przygotowana przez markę Hoop Cola we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hoop Cola z etykietami na Euro 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl