SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados

Horeca Group wygrała przetarg na produkcję stref festiwalowych Desperados (Grupa Żywiec) w 2020 roku.

Celem przetargu było wybranie dostawcy stref sprzedażowych na festiwale i eventy na sezon 2020. Głównym zadaniem dla agencji było zaproponowanie działań zwiększających widoczności marki na największych festiwalach w Polsce.

Horeca Group postawiła na projekt strefy zwiększającej widoczność marki oraz doświadczenie odbiorcy.

- W zaproponowanym projekcie zastosowaliśmy unikalne materiały i formy, niecodzienne zestawienie materiałów i nieoczywiste rozwiązania technologiczne - mówi Yaga Widera, head of creative Horeca Group - Efekt końcowy będzie można zobaczyć już latem 2020 roku.

Sześć lat temu agencja współpracowała już w zakresie produkcji stref festiwalowych z tym klientem.

Dołącz do dyskusji: Horeca Group wygrała przetarg marki Desperados

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl