SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki

Ruszyła loteria napojów marki Hortex, wspierana kampanią reklamową, przygotowaną przez Opus B, Papaya Films, Mediacom, Studio Televisor, F11 i Pure Play. Loterię organizuje Grzegrzółka&KO.

Loteria trwa od 24 czerwca do 11 sierpnia. Aby wziąć w niej udział, należy kupić napój Hortex w promocyjnym opakowaniu i dokonać prawidłowego zgłoszenia poprzez podanie kodu spod nakrętki butelki oraz swoich danych w formularzu rejestracyjnym na stronie Szczeryznatury.pl.

Do wygrania ponad 1000 nagród w tym cztery dwuosobowe wycieczki, po jednej do Brazylii, USA, Japonii i na Madagaskar, iPhony oraz nagrody pieniężne.

Loterię wspiera kampania w telewizji i internecie.

Organizatorem loterii jest Grzegrzółka&KO. Zespół Opus B przygotował koncepcję aktywacji konsumenckiej oraz komunikacji telewizyjnej.

Za produkcję spotów telewizyjnych w reżyserii Julii Rogowskiej odpowiada Papaya Films. Postprodukcją zajęło się Studio Televisor.

Za komunikację w internecie - w tym przygotowanie strony konkursowej - odpowiada F11, a zakup mediów Mediacom (TV) i Pure Play (digital).

Dołącz do dyskusji: Hortex z loterią napojów, do wygrania zagraniczne wycieczki

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Władek
Dlaczego po wprowadzeniu kodu z nakrętki ukazuje się komunikat , że kod jest już wykorzystany?
odpowiedź
User
janek
Dlaczego po wprowadzeniu kodu z nakrętki ukazuje się komunikat , że kod jest już wykorzystany?
odpowiedź
User
zAlek
Dlaczego po wprowadzeniu kodu komunikat mówi że kod został już prowadzony.To są porostu kpiny z konsumentów
odpowiedź