Hortex promuje tropikalne nowości

Ruszyła kampania nowych egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo. Została przygotowana przez agencję Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Hortex promuje tropikalne nowości
fot. materiały prasowe

Pomarańcza – yuzu, czerwone winogrono – gujawa, kiwi – limonka. To trzy egzotyczne połączenia smakowe od Hortex, które pojawiły się na sklepowych półkach.  

– Tworząc platformę komunikacji zależało nam na tym, aby pod jej parasolem móc komunikować także nowości produktowe. Spot przenosi nas do ciepłych letnich dni, emanuje z niego pozytywna energia, orzeźwienie i radość – a to są emocje, z którymi może utożsamić się każde pokolenie – mówi Agnieszka Janikowska, doradca zarządu ds. marketingu, Hortex.

- W obrazie pokazaliśmy jak nieoczywiste połączenia owoców tworzą nowe smaki Tropical Duo. W ujęciach beautyshot celowo zrównaliśmy wielkość owoców, nie zachowując skali pomiędzy nimi, by podkreślić ich równy wkład w nowy mix smaku. Oczywiście wszystko nakręcone w apetycznych zbliżeniach slowmotion. Spot uzupełnia wspólna dla nowej platformy typografia i dynamiczne ujęcia z żywym prowadzeniem kamery między bohaterami – opisuje kampanię Michał Kuczkowski, head of motion w Opus B.

Za strategię, kreację, postprodukcję i nadzór na całością odpowiada Opus B, za produkcję beauty shootów – Bites Studio. Produkcją spotu zajmował się dom produkcyjny Bad Rabbit.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek