SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hortex promuje warzywa na patelnię

Ruszyła kolejna kampania w ramach stałej współpracy agencji Opus B z firmą Hortex. Działania dotyczą warzyw na patelnię. Zespół agencji opracował spot tv oraz key visual, na bazie którego powstały materiały POS.

fot.mat.pras.Article

Zespół agencji opracował koncept kreatywny, opierający się na podkreślaniu funkcjonalności produktów Hortex, które wzbogacają codzienne posiłki i ze smakiem poszerzają możliwości i wyobraźnię domowych kucharzy.

 

Za kreację i strategię działań odpowiada Opus B. Produkcją spotu zajęło się studio Busy Bee.

Dołącz do dyskusji: Hortex promuje warzywa na patelnię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl