SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Hotel 52” stracił widzów

Druga seria “Hotelu 52” cieszy się mniejszą popularnością od pierwszej, emitowanej wiosną br. Serial jednak w czasie swojej emisji przegrywa tylko z propozycjami TVP 1 i poprawia wyniki Polsatu względem ubiegłego roku.

Średnio trzy pierwsze odcinki drugiej serii „Hotelu 52” obejrzało 2,51 mln widzów, co dało Polsatowi 17,5 proc. udziału w grupie 4+ i 19,16 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Oznacza to, że serial podniósł widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r., gdy stację w czwartki między 21.03 a 22.00, śledziło średnio 2,05 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 15 proc. i 18,57 proc.

Pierwsze trzy epizody drugiej serii produkcji miały jednak mniej widzów niż trzy pierwsze odcinki premierowej serii, które wiosną br. przyciągnęły przed ekrany 3,42 mln widzów, dając  kanałowi udział wynoszący 22,66 proc. w 4+ i 23,71 proc. w 16-49.

W paśmie nadawania „Hotelu 52” Polsat w grupie 4+ przegrał jedynie z TVP 1, która w tym czasie pokazywała „Ranczo”, “Ojca Mateusza” oraz “Sprawę dla reportera” i miała 22,24 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły TVP 2 („Dr. House”, „Tancerze”, film; 16,2 proc.) i TVN („W-11”, filmy; 15,23 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat przegrał z Dwójką, a wygrał z Jedynką i TVN-em.

Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają najchętniej kobiety, widzowie między 30. a 39. rokiem życie i powyżej 45 lat oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.

„Hotel 52”  to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Serial produkuje firma Akson Studio.
 


Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-09-20102 501 66017,53%18,92%
09-09-20102 554 77317,59%19,59%
16-09-20102 466 84717,38%18,95%
Średnia2 507 75417,50%19,16%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
TVP 13 176 16422,24%14,47%
Polsat – Hotel 522 507 75417,50%19,16%
TVP 22 312 77716,20%22,30%
TVN2 174 38315,23%15,01%


Profil widowni „Hotelu 52”

  ADH %AFF
PłećMężczyźni35,82%74
 Kobiety64,18%124
Wiek 4-92,14%36
  10-154,85%69
 16 - 193,54%61
 20 - 244,94%60
 25 - 298,68%98
 30 - 348,93%109
 35 - 398,61%121
 40 - 446,25%97
 45 - 498,48%119
 50 - 5410,54%128
 55 - 5912,44%164
 60+20,61%106
Wlk. miastaWieś42,40%109
 < 50 tys.21,76%90
 50-100 tys.7,84%92
 100-200 tys.8,76%110
 > 200 tys.19,25%94
ZawódTop management8,79%113
 Pracownicy średniego szczebla15,49%107
 Pracownicy fizyczni i rolnicy21,40%106
 Emeryci30,30%122
 Inni24,03%74
WykształceniePodstawowe48,22%105
 Średnie31,64%107
 Wyższe13,16%115
 Inne6,99%54


 

Dołącz do dyskusji: “Hotel 52” stracił widzów

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARTEK
świetny serial !
odpowiedź
User
eva
serial stracił oglądalność, ale poprawia wyniki Polsatu. Rozumiem, że chodzi o inne okresy, ale dla kogoś, kto się nie wczyta, to zupełnie dialektyczno-idiotyczny tytuł materiału. Kto to wymyśla?
odpowiedź
User
piter
Na początku serial był nawet ok, ale teraz to już nudaaa i nie oglądam gdzieś od połowy 1 serii.
odpowiedź