SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel 52” stracił widzów, ale będzie kolejna seria

Piąta seria serialu obyczajowego “Hotel 52” miała mniej widzów niż nadawana rok temu trzecia odsłona. Podczas nadawania produkcji Polsat zajmował trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i z reklam zarobił 19 mln zł. Jesienią stacja nada kolejny sezon.

serial „Hotel 52”

serial „Hotel 52”

Średnia oglądalność piątej edycji “Hotelu 52”, emitowanej w czwartki o 21.00 w okresie od 1 marca do 24 maja br., wyniosła 2,25 mln widzów, a udział stacji w grupie 4+ wyniósł 15,46 proc. zaś w grupie 16-49 - 16,09 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

W analogicznym okresie ubiegłego roku trzecia odsłona serialu gromadziła 2,66 mln widzów oraz miała odpowiednio 17,76 proc. i 19,23 proc. udziałów. To oznacza, że zanotowała spadek widowni o ponad 400 tys. osób.

„Hotel 52” dał Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, która emitowała w tym czasie końcówkę “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera” i miała 22,22 proc. udziału. Wiceliderem była stacja TVN (“W11”, “Kuchenne rewolucje”, 18,72 proc.). Czwarta była TVP2 (“Magia kłamstwa” i filmy fabularne; 8,17 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem była TVN, Polsat był drugi, TVP1 trzecia, a TVP2 - czwarta.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 1323939522,22%14,97%
TVN273019018,72%20,42%
Polsat-Hotel 52225439815,46%16,09%
TVP211916348,17%8,64%


Najchętniej oglądany odcinek piątej odsłony „Hotelu 52” śledziło 2,72 mln widzów. To był pierwszy odcinek piątej serii serialu, którego nadano 1 marca br. Tylko dwa epizody przekroczyły barierę 2,5 mln widzów.

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01-03-2012272416518,72%20,39%
22-03-2012252547417,31%18,54%
19-04-2012238729716,31%16,42%
29-03-2012238371515,55%16,84%
12-04-2012236905615,64%16,48%


Piąta seria „Hotelu 52” miała najniższe wyniki oglądalności spośród wszystkich jego sezonów. Najwięcej, bo aż 3,08 mln widzów oglądało pierwszą odsłonę serialu. Jednak z sezonu na sezon oglądalność malała.

SezonWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Pierwszy-wiosna 2010307676920,79%22,55%
Drugi-jesień 2010271360218,27%20,08%
Trzeci-wiosna 2011266499517,76%19,23%
Czwarty-jesień 2011263932218,35%18,74%
Piąty-wiosna 2012225439815,46%16,09%


W obecnym sezonie wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł
i były podobne, jak w poprzednich dwóch sezonach. Najwyższe wpływy z reklam produkcja zanotowała przy drugiej serii (21 mln zł), a najniższe przy pierwszej (16 mln zł, dane cennikowe bez rabatów).

Polsat zdecydował, ze jesienią br. pokaże szósty sezon „Hotelu 52”. Zdjęcia do kolejnej transzy rozpoczną się najprawdopodobniej w połowie czerwca br. Obecnie trwają prace scenariuszowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel 52” stracił widzów, ale będzie kolejna seria

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
interpalm
Od lat oglądam Kiepskich, uwielbiam też Hotel - dwa najfajniejsze seriale w Polsacie. Przyda się pod tym kątem patrząc telewizja mobilna, bo nie zawsze bywam w zasięgu telewizora gdy są emisje, czasem będzie coś można w podróży zobaczyć :)
odpowiedź
User
JULEK
JUZ DZISIAJ NOWA KOMEDIA MACHULSKIEGO W TVP1:

http://www.youtube.com/watch?v=ch2gH8fG ... ure=relmfu
odpowiedź