SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hotel Paradise” hitem Siódemki. Trzeci sezon zyskał 184 tys. widzów

Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 722 tys. widzów, o 184 tys. osób więcej niż nadawany rok temu pierwszy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Klaudia El Dursi, gospodyni „Hotelu Paradise”; fot. Siódemka Article

Średnia widownia pierwszych dwunastu odcinków trzeciego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 22 lutego do 11 marca 2021 roku wyniosła 722 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,95 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 24 lutego. Śledziło ją średnio 787 tys. osób.

„Hotel Paradise” zyskał widzów

Dla porównania, pierwszy sezon „Hotelu Paradise” emitowany rok temu po trzech tygodniach śledziło średnio o 184 tys. osób mniej. W okresie od 24 lutego do 13 marca ub.r. produkcja gromadziła średnio 538 tys. widzów, co dało Siódemce 3,60 proc. udziału w 4+ i 6,27 proc. w 16-49.

Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

„Hotel Paradise” to reality-show stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Trzecia edycja polskiej wersji „Hotel Paradise” realizowana jest na Zanzibarze (dwie pierwsze kręcone były na Bali). Bez zmian gospodynią programu jest Klaudia El Dursi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise” hitem Siódemki. Trzeci sezon zyskał 184 tys. widzów

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jordi
Jak takie patologiczne programy będą miały oglądalność to w Polsce nigdy nie będzie dobrze.
34 16
odpowiedź
User
IOP
wiadomo Covid-19 Praca ale co ważniejsze Nauka zdalna to wielu nastolatków ale pewnie też i Studentów Ogląda ...
16 5
odpowiedź
User
Hela
Miło się ogląda.Ciekawi uczestnicy,ładne widoki i oczywiście p.Lektor.
17 25
odpowiedź