SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hotel Paradise” hitem Siódemki. Oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień

Nowy program Siódemki „Hotel Paradise” ogląda średnio 646 tys. widzów. Oglądalność reality-show od czwartego tygodnia emisji wyraźnie rośnie. Program ma wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia pierwszych dwudziestu dziewięciu premierowych odcinków nowego reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 24 lutego do 2 kwietnia 2020 roku wyniosła 646 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 4,15 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 5,75 proc. w grupie 16-59 i 14,33 proc. w grupie 25-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 1,65 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 858 tys., a w 16-59 - 1,08 mln, a w 24-29 - 130 tys.).

W pierwszym tygodniu „Hotel Paradise” oglądało 563 tys. widzów, w drugim było to 546 tys., a w trzecim - 506 tys. W kolejnych tygodniach program notował wyraźny wzrost oglądalności - w czwartym widownia wyniosła 682 tys., w piątym - 751 tys., a w szóstym - 873 tys. (w okresie od 30 marca do 2 kwietnia średni udział w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 9,46 proc.)

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 2 kwietnia. Tego dnia „Hotel Paradise” średnio 919 tys. osób, co dało TVN7 odpowiednio 5,53 proc., 10,01 proc., 7,70 proc. i 13,08 proc. udziału.

Reality-show ma wyraźnie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.

Pierwszy odcinek „Hotelu Paradise” wyjątkowo pokazany został w TVN i TVN7. Jego średnia widownia na obu stacjach wyniosła 1,81 mln osób, z czego 1,42 mln w TVN i 386 tys. osób w Siódemce.

„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.

Polska wersja „Hotel Paradise” realizowana jest na indonezyjskiej wyspie Bali. Program trwa osiem tygodni, a punktem kulminacyjnym jest piątkowy wybór partnera na następny tydzień. Początkowo w reality-show pojawiło się 11 uczestników, ale wraz z kolejnymi tygodniami do projektu będą angażowani kolejni single. W polskiej edycji programu można wygrać 100 tys. zł.

„Hotel Paradise” prowadzi Klaudia El Dursi - influencerka i uczestniczka ósmej edycji „Top model”. Dystrybutorem praw do wersji oryginalnej jest firma Passion Distribution. Polską wersję formatu produkuje firma Golden Media Polska.

Jak już informowaliśmy, Siódemka zrealizowała dwa sezony „Hotelu Paradise”. Drugi sezon nagrywany był w lutym i marcu br., tuż po zakończeniu zdjęć do pierwszej odsłony. Program wstępnie miał być emitowany tuż po zakończeniu pierwszej edycji, ale jego premiera z powodu epidemii koronawirusa odbędzie się w terminie późniejszym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise” hitem Siódemki. Oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Paxis
Bo to jest naprawdę ważne, czy Józek wybierze Helę czy Wiolę.
odpowiedź
User
Xyz
Nawet fajny program, czekam na 2 edycje która jest juz nakręcona.
odpowiedź
User
Tobiasz78
Zyskują na koronawirusie. Są praktycznie jedyną nowością o 20tej.
Jeśli ktoś nie oglądał M jak Miłość czy Na Wspólnej to teraz też nie zacznie, a prędzej zaciekawi go nowy produkt.
Może tvn7 pójdzie za ciosem i wykupi prawa do The Bachelor i będzie pokazywać wersję amerykańska.
odpowiedź