House&more zmienia się w Miloo Home, ma nową identyfikację wizualną

House&more, sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, zmieniło nazwę na Miloo Home. Marka zyskała również odświeżoną identyfikację wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
House&more zmienia się w Miloo Home, ma nową identyfikację wizualną

Rebranding marki House&more obejmuje zmianę nazwy na Miloo Home oraz identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Miloo Home utrzymane jest w kolorystce czerni i bieli oraz zamkniętemu w kwadracie logotypowi marki. Logotyp ma odzwierciedlać najważniejsze wartości marki - jakość, design i funkcjonalność.

Obecnie sieć posiada 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: produkty marki sprzedawane są w Dusseldorfie i Berlinie. Firma planuje w najbliższych latach ekspansję na inne rynki zagraniczne. Sieć jeszcze pod poprzednią nazwą, rozwijała markę własną Miloo, wewnątrz której funkcjonowały trzy linie - Home, Garden i Design.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"