SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

House&more zmienia się w Miloo Home, ma nową identyfikację wizualną

House&more, sieć salonów wnętrzarskich typu concept store, zmieniło nazwę na Miloo Home. Marka zyskała również odświeżoną identyfikację wizualną.

Article

Rebranding marki House&more obejmuje zmianę nazwy na Miloo Home oraz identyfikacji wizualnej.

Nowe logo Miloo Home utrzymane jest w kolorystce czerni i bieli oraz zamkniętemu w kwadracie logotypowi marki. Logotyp ma odzwierciedlać najważniejsze wartości marki - jakość, design i funkcjonalność.

Obecnie sieć posiada 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Rozwija się również za granicą: produkty marki sprzedawane są w Dusseldorfie i Berlinie. Firma planuje w najbliższych latach ekspansję na inne rynki zagraniczne. Sieć jeszcze pod poprzednią nazwą, rozwijała markę własną Miloo, wewnątrz której funkcjonowały trzy linie - Home, Garden i Design.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: House&more zmienia się w Miloo Home, ma nową identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing