SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HTC ogłasza przetarg na europejski budżet reklamowy

Firma HTC szuka agencji do obsługi swojego paneuropejskiego zintegrowanego budżetu reklamowego.
 

Obecnie trwa postępowanie przetargowe, a tajwański producent smartfonów po przeprowadzonej w zeszłym roku globalnej kampanii chce postawić na bardziej lokalną strategię marketingową.

Wśród największych europejskich rynków HTC są Niemcy i Wielka Brytania. Firma dopiero w 2004 roku zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży produkty pod własną marką. Wcześniej produkowała ona telefony dla innych firm.

 

  • Więcej informacji:
  • HTC

Dołącz do dyskusji: HTC ogłasza przetarg na europejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl