Huawei, T-Mobile, Haier, Tymbark i Lidl z najchętniej oglądanymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W maju br., podobnie jak miesiąc wcześniej, najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe T-Mobile, Haiera, Tymbarka i Lidla.

km
km
Udostępnij artykuł:
Huawei, T-Mobile, Haier, Tymbark i Lidl z najchętniej oglądanymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

Majowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Huawei "#Perfect10 in Imperfect World", w której producent pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.

Na drugim miejscu znalazła się reklama oferty T-Mobile na kartę, w której dziennikarz muzyczny Piotr Kędzierski wtóruje Sylwii Grzeszczak w piosence przypominającej jeden z jej przebojów. Podium zamyka wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas z hasłem „Vytautas take you haier”.

Czwarte miejsce zdobył Tymbark i spot na kanale Minuta dla zdrowia, w którym marka zaprosiła do współpracy youtuberów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. Zestawienie zamyka wideo Lidla prezentujące łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.

Huawei #Perfect10 in Imperfect World

T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski)

HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!

3 ZASADY DIETY CUD ??????

LEKKI SERNIK JAPOŃSKI ?? | Aga Grzelak & Kinga Paruzel

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania użytkowników (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu