Hubert Skubij po 15 latach przechodzi z Wirtualnej Polski do Mobiem

Od kwietnia do agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupy Interia.pl) na stanowisko senior account manager dołącza Hubert Skubij. Przez ostatnie 15 lat był związany z Wirtualną Polską.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hubert Skubij po 15 latach przechodzi z Wirtualnej Polski do Mobiem
Hubert Skubij

Skubij dziale handlowym Mobiem Polska odpowiada za obsługę klientów indywidualnych oraz domów mediowych. Do jego obowiązków będzie należeć m.in. sprzedaż produktów i usług spółki, a także tworzenie dedykowanych ofert handlowych. Zajmie się również realizacją kampanii wspartych nowymi, efektywnymi narzędziami komunikacji mobilnej. Jego bezpośrednim przełożonym będzie Radosław Włoda.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-wronski-jaroslaw-jezuita-mobiem-polska ##

- W pierwszych miesiącach mojej pracy będę chciał jeszcze bardziej wzmocnić rozpoznawalność marki Mobiem jako najlepszego dostawcy usług z zakresu marketingu mobilnego. Zamierzam przedstawiać klientom szerokie spektrum możliwości dotarcia do użytkowników telefonów komórkowych - mówi Hubert Skubij.

Przez ostatnie 15 lat  Skubij pracował w Wirtualnej Polsce, gdzie głównie obsługiwał Media Saturn Holding.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami