SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hubert Urbański w spocie na 15-lecie platformy Rankomat

Serwis Rankomat działa na rynku od 15 lat. Z okazji jubileuszu przygotował kampanię reklamową której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Hubera Urbańskiego – ambasadora marki. 

Najnowsza kampania opowiada historię Ani, która przytłoczona liczbą ofert ubezpieczeniowych i finansowych i ich rozproszenia, boryka się z wyborem najlepszej oferty. Wówczas z pomocą przychodzi Rankomat, który oferuje możliwość porównania i zakupu produktów nie tylko z sześciu linii ubezpieczeniowych takich jak komunikacyjna, nieruchomości, podróży, życia i NNW szkolnego, ale także trzech linii finansowych jak konta bankowe, kredyty, pożyczki czy lokaty. 

- Przez 15 lat obecności na rynku działalność rankomat.pl istotnie ewoluowała. W najnowszej kampanii podkreślamy, że trzymamy rękę na pulsie, systematycznie poszerzając ofertę zgodnie z aktualnymi potrzebami rynku i klientów - komentuje Dawid Pożoga, CMO rankomat.

Oprócz 30 sekundowego spotu telewizyjnego Rankomat przygotował kreacje do dwóch linii produktowych, które będą publikowane na kanale YouTube porównywarki a także w social mediach, internecie i na stronie internetowej.

Marka zachęca do śledzenia jej kanałów w mediach społecznościowych oraz strony internetowej, gdzie począwszy od 15 września udostępniane będą informacje o niespodziankach oraz konkursach oraz aktywnościach konsumenckich dla klientów z okazji 15-lecia.

Dołącz do dyskusji: Hubert Urbański w spocie na 15-lecie platformy Rankomat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl