SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek

Studio Huddleston Associates zmieniło swój logotyp i claim. Rebranding ma podkreślać innowacyjność i profesjonalizm firmy.

Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek

W nowym logotypie studia Huddleston Associates, zajmującego się projektowaniem opakowań i tworzeniem identyfikacji wizualnych, nadal znajduje się arbuz. Symbol ten – wykorzystywany w identyfikacji wizualnej firmy od początku jej istnienia – ma odzwierciedlać jej innowacyjność, kreatywność i otwartość. W znaku graficznym studia zawarte jest również jego hasło „Fresh ideas”. Najnowsze trendy w designie, które wykorzystano w logotypie, mają odzwierciedlać nowoczesność Huddleston Associates.

Zgodnie ze zmienioną identyfikacją został zmodyfikowany serwis internetowy firmy, działający pod adresem huddleston.com.pl. Rebranding, podkreślając zalety studia, ma na celu zwiększenie jego konkurencyjności na rynku. Zmienioną identyfikację Huddleston Associates przygotowało we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Huddleston Associates odświeżyło swój wizerunek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl