Huta 19 im. Joachima Fersengelda ma nową szefową PR

Zmiany w Hucie 19 im. Joachima Fersengelda. Zarządzanie zespołem PR obejmuje Joanna Carbol, poprzednio związana z Grupą Publicis.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Huta 19 im. Joachima Fersengelda ma nową szefową PR
Joanna Carbol

Joanna Carbol dołącza do zespołu Huty 19 od lutego na stanowisku dyrektorki PR. Do jej głównych zadań należy rozbudowa oferty agencji w zakresie szeroko pojętej komunikacji i wydarzeń specjalnych, a także PR samej agencji. Ekspertka ma ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie PR produktowego, komunikacji korporacyjnej, w tym działań antykryzysowych.

Joanna Carbol wcześniej w Grupie Publicis

W swoim dorobku zawodowym ma szereg kampanii wizerunkowych i produktowych realizowanych na rzecz klientów z branż FMCG, health, tech, retail, beauty, finanse, a także przemysłu ciężkiego czy Legal, prowadzonych w Polsce i na 30 rynków krajów świata oraz nagradzanych w konkursach lokalnych i międzynarodowych tj. Cannes Lions, IPRA Golden Awards, Clio Health, SABRE Awards, Złote Spinacze, KTR i Golden Drum.

Zawodowo Joanna Carbol przez dekadę związana była z Publicis Groupe. Początkowo jako account directorka w MSL, deputy managing directorki Publicis Consultants, następnie dyrektor komunikacji w agencji reklamowej Saatchi&Saatchi, by ostatecznie pełnić tę funkcję dla całej Grupy Publicis. 

Wcześniej była managing directorką Ogilvy PR i zarządzała działem Korporacyjno-Finansowym w Genersis PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska