Huta 19 wygrała przetarg Stock Polska

Agencja reklamowa Huta 19 Im. Joachima Fersengelda wygrała przetarg Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Huta 19 wygrała przetarg Stock Polska

Huta 19 Im. Joachima Fersengelda współpracuje ze Stock Polska w wyniku wygranego przetargu w zakresie strategii komunikacji Żołądkowej Gorzkiej oraz wprowadzenia nowej platformy komunikacji marki.

Marka kilka lat temu promowała się aktywacją #GrzańcaGrzejemy. Do kampanii został zaangażowany znany duet youtuberów Karol Paciorek i Paulina Lis (Lisie Piekło). Na potrzeby aktywacji przygotowali film z wizyty na Zimowym Narodowym, gdzie pokazali swoim fanom sposoby na spędzenie zimy w mieście i odwiedzili Stację Grzewczą.

Stock Polska ma w swoim portfolio takie marki wódek jak Żubr, Amundsen, Saska, Stock Prestige, Żołądkowa, Żubr.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"