HyperCrew otrzymał milion złotych dofinansowania na narzędzie do marketingu

Fundusz Czysta3.vc zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia agencji strategiczno-kreatywnej HyperCrew. Ma ono analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Narzędzie stworzone przez specjalistów HyperCrew oparte jest na mechanizmach sztucznej inteligencji, gromadzeniu, przetwarzaniu i analizie zebranych danych – big data i data mining. Opracowana technologia ma umożliwić pogłębioną analizę i wyciąganie wniosków z aktywności na kontach użytkowników social mediów. Zebrane dane psychograficzne pomogą marketerom lepiej poznać odbiorców swoich kampanii reklamowych, a także skuteczniej targetować reklamy i zwiększać efektywność działań.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fundusz-czysta3-vc-inwestuje-milion-zlotych-w-cux-io-jak-korzystac-do-czego-sluzy-cena ##

Autorski algorytm ma identyfikować zmienne, które najlepiej wyjaśnią zróżnicowanie zachowań użytkowników oraz ma dokonywać mikrosegmentację grupy docelowej.

- Założeniem projektu jest stwierdzenie, iż zachowania i decyzje grupy docelowej wynikają z jej osobowości. W związku z tym nasze rozwiązanie będzie łączyć wyniki badań psychologicznych z danymi behawioralnymi zagregowanymi w jeden spójny system oparty na AI. W naszej ocenie taka analiza pozwoli osiągać nawet kilkukrotnie lepsze rezultaty kampanii marketingowych - mówi Paweł Bobyk, dyrektor zarządzający HyperCrew, odpowiedzialny za projekt.

W rozwój spółki zainwestował fundusz czysta3.vc. Kwota dotacji to milion złotych. – Projekty z obszaru MarTech cieszą się zainteresowaniem funduszu, ponieważ mają ogromny potencjał, a nasze doświadczenie w tym zakresie, pozwala skutecznie pomagać im w skalowaniu biznesu – mówi Szymon Janiak, dyrektor zarządzający Czysta3.VC. - Targetowanie psychograficzne jest obecnie trendem, który intensywnie się rozwija, ponieważ w dobie nieustannego zwiększania konwersji, demografia stała się niewystarczająca. Tego typu podejście może docelowo stać się normą w branży marketingowej - dodaje Janiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek