SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia w największej globalnej sieci interaktywnej Isobar

Agencja interaktywna Hyermedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate

Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku.

"Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w pełni pokrywa się z naszym widzeniem rozwoju branży. Jestem pod wrażeniem komplementarnego doboru spółek według klucza geograficznego, obszarów kompetencji oraz wiodących pozycji zajmowanych przez te spółki na rynkach lokalnych. To urealniona koncepcja globalnej sieci interaktywnej full serwis, gotowej do obsługi klientów, bez względu na miejsce, czy rodzaj usługi" - mówi Sławomir Stępniewski, Prezes HYPERmedia, a od momentu przejęcia również CEO Isobar w Polsce.
 
"Jednak najważniejszy dla mnie i zespołu HYPERmedia był kontakt z ludźmi z Isobar. Są wspaniali, charyzmatyczni i łączy nas ta sama pasja i wiara w dominującą pozycję komunikacji cyfrowej w najbliższych latach. Połączenie się z globalną ekstraklasą pozwoli spółce HYPERmedia przejść na zupełnie inny poziom realizowania biznesu. Ilość wiedzy oraz jej jakość pozwolą nam na jeszcze lepszą obsługę naszych Klientów oraz dostarczanie tego, co w ostatnim czasie jest najważniejsze - kompletnej strategii komunikacji. Ponadto będziemy realizować strategię dynamicznego rozwoju i konkurowania na rynkach międzynarodowych, a wspólna praca z najlepszymi specjalistami w dziedzinie komunikacji cyfrowej będzie nieocenionym doświadczeniem i przełoży się na istotne benefity dla naszych klientów w Polsce."- podsumowuje Sławomir Stępniewski.

Isobar, jak również działające na polskim rynku domy mediowe Carat i Vizeum, czy firma badawcza Synovate, należy do Aegis Media, którego holdingiem jest Aegis Group S.A. Te dwie operacyjne grupy zapewniają klientom szeroką gamę usług; usługi komunikacji medialnej, doradztwo marketingowe i badania rynku. Isobar, który odpowiada za obsługę klientów w zakresie maketingu interaktywnego,  w swojej globalnej sieci posiada 53 przedstawicielstwa w 27 krajach i jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci na świecie.

Nigel Morris, Prezes Isobar uważa akwizycję HYPERmedia za istotny etap w rozwoju globalnej sieci: "HYPERmedia to niekwestionowany lider w regionie Europy środkowo-wschodniej, w regionie który staje się coraz ważniejszy dla międzynarodowych klientów. Nasze połaczenie to niewątpliwie ważny ruch na drodze do oferowania klientom na całym świecie najlepszych rozwiązań "

Sławomir Stępniewski o roli HYPERmedia w nowej strukturze: "Od tej pory będziemy odpowiedzialni za rozwój rynku interaktywnego w regionie Europy środkowo - wschodniej i realizację  globalnej polityki Isobaru, co pokazuje, jak ważnym obszarem na interaktywnej mapie świata staje się Polska i, jak duże nadzieje pokładane są w samej agencji HYPERmedia.

Założona w 1996 roku agencja HYPERmedia jest liderem na polskim rynku interaktywnym i trzykrotnym laureatem tytułu agencji interaktywnej roku przyznawanego przez Polski Przemysł Reklamowy. Oprócz projektowania i tworzenia serwisów www, agencja przeprowadza internetowe kampanie promocyjne, bada i mierzy ich skuteczność, zajmuje się optymalizacją efektywności kampanii reklamowych, a także odpowiada za tworzenie strategii komunikacji. Do jej klientów należą m.in. PKO BP S.A., PTC ERA, Oracle, Philip Morris, Procter&Gamble, Hewlett Pacard, Danone, Maspex. Do tej pory większościowym udziałowcem spółki był Sławomir Stępniewski, który pełni rolę Prezesa HYPERmedia.

"Sławomir zbudował utalentowany zespół, silny kreatywnie, technologicznie i otwarty na nowe rozwiązania. Kwestie informatyczne  plasują się wysoko w śród priorytetów każdego marketingowca, toteż Isobar skupił się na zapewnianiu swoim klientom prawdziwie konkurencyjnej przewagi. HYPERmedia będzie miało znaczący wkład w tę przewagę." - dodaje Nigel Morris.

Rok 2004 okazał się dla HYPERmedia bardzo korzystny. Obrót agencji w tym okresie osiągnął wartość 8,1 milionów złotych, a dynamika wzrostu sprzedaży produktów i usług w odniesieniu do poprzedniego roku wyniosła 42%, natomiast zysk netto na koniec roku wyniósł 1 561,000 PLN. W drugim półroczu agencja skupiła się na wprowadzeniu systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000 i zmianach strukturalnych. W HYPERmedia utworzono dział Planowania Strategicznego i New Business. Agencja wprowadziła także na rynek  trzy nowe produkty:  WebContactCenter, platformę mailingową e-Sender i unowocześnioną wersję CMS-a, SAM 3.0. Obecnie agencja HYPERmedia pracuje dla prawie 30 stałych klientów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hypermedia w największej globalnej sieci interaktywnej Isobar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl