SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai w zakresie ambient media postawił na EM Lab

Hyundai Motor Poland nawiązał współpracę z EM Lab w zakresie realizacji działań ambient mediowych (niestandardowa reklama zewnętrzna) dla  nowego modelu ix35.

EM Lab jest odpowiedzialny za ekspozycję samochodu w galeriach handlowych w największych miastach.

Akcja, która potrwa do końca kwietnia 2010, jest wzmocnieniem działań prowadzonych w tradycyjnych mediach i została zsynchronizowana z organizacją jazd testowych w salonach Hyundai w całej Polsce.
 
 

Dołącz do dyskusji: Hyundai w zakresie ambient media postawił na EM Lab

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl