I kw. 2008: Cztery Kąty wygrywają z konkurencją

Magazyn "Cztery Kąty" był w I kwartale 2008 roku najczęściejkupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim. Wzrost sprzedaży do ponad100 tys. egzemplarzy pozwolił tytułowi powiększyć przewagę nadkonkurencyjnymi tytułami.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

"Cztery Kąty" (Agora SA) w I kwartale 2008 roku kupowało średniomiesięcznie ponad 102 tys. osób - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.Magazyn zwiększył o ponad 12,5 tys. egz. sprzedaż ogółem wporównaniu z tym samym okresem 2007 roku, dzięki czemu umocnił sięna pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich.

Drugie miejsce w zestawieniu zajął "Mój Piękny Ogród" (HubertBurda Media) ze średnią sprzedażą wynoszącą ponad 63 tys. egz.Natomiast na trzecią lokatę spadło "M jak Mieszkanie" (Murator),którego sprzedaż ogółem spadła o 8,5 tys. egz. w porównaniu z Ikwartałem 2007 roku i  wynosiła 60,7 tys. egz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu