SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IAA Polska pracuje nad Kodeksem Etyki Marketingu Szeptanego

Członkowie IAA Polska rozpoczęli prace nad Kodeksem EtykiMarketingu Szeptanego. Dokument ma wyznaczać standardy etyczne tejformy promocji wśród jej twórców i odbiorców.

Tworzenie Kodeksu Etyki Marketingu Szeptanego zainicjowała wpolskim oddziale Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAAagencja Streetcom, natomiast obecnie w pracach i konsultacjach naddokumentem biorą udział wszyscy członkowie tej organizacji. -Marketing szeptany jest w Polsce coraz szerzej stosowany, dlategozasadne wydaje się ustalenie jego jasnych reguł - mówi PawełKowalewski, prezes IAA Polska. - Stosowanie standardów etycznych wtej branży jest konieczne do ochrony konsumentów oraz budowania znimi trwałych relacji opartych na uczciwości i zaufaniu - dodajeMatylda Szymalska, prezes Streetcom.

Kodeks Etyki Marketingu Szeptanego ma ustalić jasne definicjetef formy promocji, uregulować działania w tej dziedzinie orazwyznaczyć standardy i najlepsze praktyki. Treść dokumentu będzieszeroko promowana zarówno wśród firm działających w tej branży(agencji reklamowych i domów mediowych oraz ich klientów), jak iodbiorców komunikatów marketingu szeptanego (głównie mediówelektronicznych). Kodeks ma usprawnić komunikację między stronamitej komunikacji, promując wśród nich stosowanie uczciwychreguł.

- Aby rozwój marketingu szeptanego przebiegał we właściwymkierunku, potrzebna jest edukacja rynku i budowanie silnych podstawetycznych - przekonuje Matylda Szymalska. - W ostatnich miesiącachpojawiają się sygnały, że zdarzają się nieprawidłowości w używaniunarzędzi takiej promocji, ale jest też wiele przykładówpozytywnych, które chcemy promować i dawać za wzór - uzupełniaPaweł Kowalewski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IAA Polska pracuje nad Kodeksem Etyki Marketingu Szeptanego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl