IBM wprowadza nowe tęczowe logo, żeby podkreślić równość płci

Firma IBM poinformowała, że wprowadza nową wersję swojego logo - w barwach tęczy. Chce w ten sposób podkreślić swoje zaangażowanie we wszelkie działania mające na celu równość płci.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IBM wprowadza nowe tęczowe logo, żeby podkreślić równość płci

Logo IBM w wersji w kolorach tęczy (tęcza jest symbolem równości LGBT) ma być demonstracją firmy na rzecz równości płci oraz podkreśleniem, że firma prowadzi politykę niedyskryminowania np. osób homoseksualnych czy związków osób tej samej płci w miejscu pracy.

Znak w tej wersji będzie wykorzystywany przy okazji różnych działań i akcji, które w ramach walki o równość płci podejmuje IBM. Firma już od wielu lat wspiera różnorodność i integrację w miejscu pracy i sprzeciwia się jakimkolwiek przejawom dyskryminacji.

IBM już od 1930 roku stosuje politykę równych wynagrodzeń zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Od wielu też lat firma prowadzi politykę równych szans bez względu na orientację seksualną. Kilka miesięcy temu IBM wprowadził m.in. świadczenia partnerskie dla osób tej samej płci w 11 krajach na świecie.

W nowym logo IBM zastosowano kolory tęczy z oryginału zaprojektowanego przez Gilberta Bakera, a będącego symbolem ruchu na rzecz praw gejów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu